Mooi by de Nooij
zondag 12 augustus 2012
Vrije avond
De avonden nuttig kunnen besteden. Fijn als de kindjes lekker slapen.
De jongens zijn er blij mee en ik ook met het resultaat.
Het vakantie weekje zit er weer op, de komende week begint na een avondje zweten wel lekker opgeruimd.
2 opmerkingen:
Jannie
18 augustus 2012 om 03:42
Die pauw is cool!
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Mooi by de Nooij
18 augustus 2012 om 13:17
Dank je wel :-)
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Die pauw is cool!
BeantwoordenVerwijderenDank je wel :-)
Verwijderen