Volgens deze werkbeschrijvig maakt ik broekies voor de jongens.
De oudste helemaal blij met bijpassend robot shirt.
Zelfs het paspelbandje lukte wonderwel onderaan de pijp. De ander kant van de broek is van soepele jeans.
Voor de dreumes een stevig katoentje in blauw met een "folklore look" printje en biasbandje van Petit Pan. Geschikt om te kruipen!
De plaatjes zeggen genoeg toch!?
I love love love them!!! Thanks for linking to me! Love your fabric choices!
BeantwoordenVerwijderenThank you. Love the idea, great sharing it!
BeantwoordenVerwijderen