Voor de tuinbroek gebruikte ik dit patroon van Minikrea.
Een simpel duidelijk patroon, waarbij je nog heel veel kanten op kan.
Ik gebruikte voor de buitenkant van de broek donkerblauwe ribstof (de oude heren pantalon uit de euro winkel) en voor de binnenkant gebruikte ik Ikea bomenstof.
Het patroon paste echt net uit de broek, ik hield enkel de tailleband over.
De applicatie uit de bomenstof met strijkvogeltjes van de hema maakte het af. O ja ook nog een paspelbandje onderaan de broekspijp.
Daar is dan de tuinbroek!
Op een haar na is de broek af, nog enkel twee knoopsgaten en de knopen. Nu even duimen dat hij mooi staat bij Christoffer.
zondag 28 oktober 2012
zondag 21 oktober 2012
Wollen heren trui wordt......
Ik waste ze op 90 graden, waardoor ze mooi verviltte.
Een jasjes patroon paste ik aan de voorkant wat aan, zo kwam er een mooie overslag.
En voila! Onze mooie kabouter....
Abonneren op:
Posts (Atom)



