Voor de tuinbroek gebruikte ik dit patroon van Minikrea.
Een simpel duidelijk patroon, waarbij je nog heel veel kanten op kan.
Ik gebruikte voor de buitenkant van de broek donkerblauwe ribstof (de oude heren pantalon uit de euro winkel) en voor de binnenkant gebruikte ik Ikea bomenstof.
Het patroon paste echt net uit de broek, ik hield enkel de tailleband over.
De applicatie uit de bomenstof met strijkvogeltjes van de hema maakte het af. O ja ook nog een paspelbandje onderaan de broekspijp.
Daar is dan de tuinbroek!
Op een haar na is de broek af, nog enkel twee knoopsgaten en de knopen. Nu even duimen dat hij mooi staat bij Christoffer.
Graag een foto met knulletje erin!
BeantwoordenVerwijderenKnoopjes en knoopsgat..... Check!
BeantwoordenVerwijderenKindje kmt er morgen in :-)
Wat is die mooi!
BeantwoordenVerwijderenAls het kindje er niet goed in past, dan hang je hem toch gewoon op de kapstok...alleen al om naar te kijken mooi!