zaterdag 21 juli 2012

Zelf doen wat je zelf kan.

 Veranderen staat in mijn blog-omschrijving. Het gevoel te hebben dat het toch anders zou moeten of kunnen. Ineens bekroop mij het gevoel, hier sta ik nu en vind ik mezelf eigenlijk nog wel aardig!?
Nu zou ik een lijst kunnen maken met dingen die ik niet meer wil, beter is denk ik om vooruit te kijken naar dingen die ik wel wil. Creatief bezig zijn, met mijn handen bezig zijn is daar 1 ding van.
De afgelopen week een fijne start gemaakt in de tuin.

De mogelijkheden met wilgentenen zijn eindeloos. Kijk hier ook maar eens:
http://pinterest.com/search/?q=wilgentenen
Om maar eens wat simpel te beginnen de lathyrus aan het tuinhek een steuntje gegeven. Een maal de smaak te pakken ook een rekje gemaakt voor de clematis en de bruidsluier.


Zelf maken scheelt weer kopen! Ook in het geval van een schattig tuinbroekje voor mijn jongste zoon. Het is fijn ergens tijd en aandacht aan te besteden. Het vraagt om doorzetten en de wil iets af te maken. En dat is nou juist wat ik goed kan gebruiken.



 Veranderen begint met iets kleins, ook iets kleins is iets fijns!



















2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtbroek!

    en oei, ik moet onze kiwi en druif ook nogsteeds een klimrekje geven, het weer helpt al mee voor tuinklussen :-)

    fijne zonnige zomerdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogkneus mist reactie :)

      Dank voor je reactie Daan. En hebben kiwi en druif al een rekje? Zonder rekje voor de kinderen wel makkelijker "jatmoozen".....

      Verwijderen