Ik vind hem echt prachtig!
Wow! En wat goed dat je dat kon maken van twee 'oude' truien. Super!
supermooi, rebekka stuurde mij het patroon dus mss kom ik nog metvragen ;-)
Leuk Daan! Echt ook wat voor jullie Pietje :-)
Hij is prachtig.. is dit patroon ergens te vinden?
?
Ik vind hem echt prachtig!
BeantwoordenVerwijderenWow! En wat goed dat je dat kon maken van twee 'oude' truien. Super!
BeantwoordenVerwijderensupermooi, rebekka stuurde mij het patroon dus mss kom ik nog metvragen ;-)
BeantwoordenVerwijderenLeuk Daan! Echt ook wat voor jullie Pietje :-)
BeantwoordenVerwijderenHij is prachtig.. is dit patroon ergens te vinden?
BeantwoordenVerwijderen?
Verwijderen?
Verwijderen